Tuesday, March 29, 2011

Hataraki Man


Hataraki Man Japanese Drama English Sub Download





Synopsis:
Matsukata Hiroko is a super busy magazine editor. Just like any other 28-year-old woman, she enjoys going on dates with her boyfriend, fashion and her private life. But once she turns her switch into working mode, she sacrifices all that and dedicates her life to her job. That’s when her colleagues refer to her as the Hataraki Man (working man). Her success at work however doesn’t give her total satisfaction.

Hataraki Man Cast
# Kanno Miho as Matsukata Hiroko
# Yoshizawa Hisashi as Yamashiro Shinji
# Hayami Mokomichi as Tanaka Kunio
# Tsuda Kanji as Sugawara Fumiya
# Ibu Masato as Umemiya Tatsuhiko
# Sawamura Ikki as Narita Kimio
# Hirayama Aya as Nagisa Mayu
# Sada Mayumi as Araki Masami
# Arakawa Yoshiyoshi as Kobayashi Akihisa
# Kichise Michiko as Kaji Maiko
# Nonaka Isao as Dojima Tamotsu

Hataraki Man Details
# Title: 働きマン
# Title (romaji): Hataraki Man
# Format: Renzoku
# Genre: Work, romance
# Episodes: 11
Video Format: Mp4


Hataraki Man Downloads:



Hataraki Man Episode 1 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 01.mp4
Hataraki Man Episode 2 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 02.mp4
Hataraki Man Episode 3 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 03.mp4
Hataraki Man Episode 4 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 04.mp4
Hataraki Man Episode 5 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 05.mp4
Hataraki Man Episode 6 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 06.mp4
Hataraki Man Episode 7 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 07.mp4
Hataraki Man Episode 8 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 08.mp4
Hataraki Man Episode 9 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 09.mp4
Hataraki Man Episode 10 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 10.mp4
Hataraki Man Episode 11 : Download - [DoReMii] Hataraki Man - 11.mp4

No comments:

Post a Comment