Wednesday, July 6, 2011

Train Man


Train Man Japanese Movie English Sub Download





Synopsis:
The supposedly true story of a 23-year-old otaku (Japanese geek) who intervenes when a drunk man is harassing several women on a train. The otaku ultimately begins dating one of the women, and posts on a website asking for advice every step of the way.

Train Man Cast
Takayuki Yamada as Train_Man/Densha Otoko
Miki Nakatani as Hermes
Eita as Hirofumi (hikikomori)
Tae Kimura as Michiko (housewife)
Ryoko Kuninaka as Rika (nurse)
Kuranosuke Sasaki as Hisashi (business man)
Yoshinori Okada as Yoshiga (geek 1)
Hiroki Miyake as Tamura (geek 2)
Makoto Sakamoto as Muto (geek 3)
Naomi Nishida as Hermes’ friend
Momoko Shimizu as schoolgirl
Ren Osugi as drunkard

Train Man Details
Also Known As: Densha Otoko
Directed by: Shosuke Murakami
Country: Japan
Language: Japanese
Subtitle: English
Year: 2005
Genre: Comedy, Romance
Video Format: Avi


Train Man Downloads:



Train Man Movie : Download | Download | Download | Download

No comments:

Post a Comment